خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه شامل تمامی اقداماتی می شود که مربوط به تجهیزات اکتیو شبکه است. در واقع زمانی که ما در یک شبکه کامپیوتری از تجهیزاتی استفاده می کنیم که نیاز به برق برای کار کردن دارند و یا در راستای انجام کار نیاز به تقویت سیگنال در آن ها احساس می شود، قسمت اکتیو شبکه نام دارند و به خدمات شبکه که در راستای راه اندازی، حفظ و نگهداری یا بهبود وضعیت این قطعات انجام می شود، خدمات اکتیو شبکه می گویند.

در نظر داشته باشید که این قطعات در کنار قطعات پسیو یک شبکه کامپیوتری کامل را تشکیل می دهند و اگر راه اندازی و نگهداری از قطعات اکتیو، مهم تر از قطعات پسیو نباشد، اهمیت کمتری نخواهد داشت. در ترتیب بندی خدمات مربوط به شبکه های کامپیوتری، خدمات اکتیو شبکه پس از خدمات پسیو قرار می گیرند و اقدامات نهایی راه اندازی یک شبکه را می توان خدمات اکتیو شبکه دانست.

ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا اطلاعاتی را در خصوص خدمات اکتیو شبکه با شما در میان بگذاریم. پس برای این که درک بهتری از یک شبکه و خدماتی که در راستای راه اندازی آن باید انجام شود داشته باشید، در ادامه ما را همراهی کنید.

راه اندازی و نصب تجهیزات شبکه

قدم اول، راه اندازی و نصب تجهیزات شبکه :

به طور کلی می توان گفت که تمامی کارت های شبکه، سوئیچ ها (اعم از میکروتیک و سیسکو)، روترها و تجهیزات بی سیم و یا Access Point ها در این مرحله پیکربندی شده و برای وارد شدن به شبکه آماده سازی می شوند.

قدم دوم، راه اندازی سیستم عامل :

در خصوص خدمات اکتیو شبکه باید بیان کرد که دو نوع سیستم عامل ویندوز و لینوکس در این حوزه کارایی دارند و باید در نظر داشته باشیم که هر دو سیستم عامل می توانند مزایا و ویژگی های خاصی را داشته باشند. از این روی بهتر است که انتخاب سیستم عامل مورد نیاز در شبکه را به تکنسین ها و کارشناسان رادین سیستم بسپارید و یا در این حوزه با این کارشناسان مشورت داشته باشید.

خدمات اکتیو شبکه : مانیتورینگ

قدم سوم، سرویس های شبکه باید نصب شوند :

در یک شبکه ما از سرویس های مختلفی باید استفاده داشته باشیم که از جمله مهم ترین آن ها می توان به DHCP Server، nat server، web server، file server و غیره می توان نام برد. تمامی این سرویس ها باید به گونه ای نصب و راه اندازی شوند که بیشترین میزان عملکرد را برای شما داشته باشند.

قدم چهارم، راه اندازی مانیتورینگ و کنترل شبکه :

یک شبکه باید دائما تحت کنترل و مانیتورینگ باشد تا در صورت بروز مشکل، کارشناس IT بتواند مشکل را حل کند. در این حوزه باید از دو نوع روش مانیتورینگ استفاده کرد که شامل مدیریت منابع و پهنای باند می شود.

جوابگوی تمام نیازهای شما در حوزه خدمات اکتیو شبکه می باشیم . تلفن تماس: ۰۲۱-۴۵۸۸۵

خدمات اکتیو شبکه کامپیوتری : پیکربندی تجهیزات

قدم پنجم، پیکربندی و تنظیمات مربوط به شبکه Wireless :

استفاده از تجهیزات بی سیم دارای اهمیت بسیار زیادی در شبکه های مدرن و امروزی دارد و از این روی باید این تجهیزات به خوبی نصب و پیکربندی شوند. این کار در قسمت خدمات اکتیو شبکه به صورت کامل برای شما انجام شده و می توانید انتظار داشته باشید که تعداد Device های قابل اتصال به شبکه بی سیم، مطابق با ایده آل شما باشد.

قدم ششم، مجازی سازی :

استفاده از تجهیزات ذخیره سازی مانند nas، das و tape نیازمند آن است که مجازی سازی به خوبی انجام شود و کارشناسان رادین سیستم می توانند در این حوزه بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

نصب آنتی ویروس

قدم هفتم، نصب آنتی ویروس :

آنتی ویروس ها باید به گونه ای مورد استفاده قرار گیرند که شبکه کمترین میزان ریسک را داشته باشد. خدمات اکتیو شبکه شامل نصب آنتی ویروس و راه اندازی آن می باشد و این خدمات نیز توسط رادین سیستم به صورت کاملا حرفه ای ارائه می شود.

قدم هشتم، نصب و راه اندزای سرور :

در این مرحله همه چیز برای راه اندازی و نصب سرور آماده است و خدمات اکتیو شبکه با این مرحله کامل می شود.

با مفهوم شبکه اکتیو فیبر نوری بیشتر آشنا شوید.

خدمات اکتیو شبکه رادین سیستم منحصر به شبکه های قدیمی نمی شود و با گسترش تکنولوژی، خدمات شبکه فیبر نوری به صورت اکتیو نیز به خدمات ما اضافه شده است. در شبکه اکتیو فیبر نوری از سیستم های اپتیکی اکتیو استفاده می شود تا تجهیزات سوئیچینگ الکتریکی بتوانند کار مربوط به مدیریت توزیع سیگنال ها و هدایت آن ها را به خوبی انجام دهند.

این سوئیچ ها می توانند سیگنال های ورودی و خروجی را به خوبی به هر کلاینت ارائه دهند و از این روی اهمیت آن ها در شبکه های اکتیو و امروزی بسیار زیاد است. در صورتی که می خواهید در خصوص خدمات اکتیو شبکه فیبر نوری بیشتر بدانید، می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید.

تعرفه خدمات اکتیو شبکه

تعرفه خدمات اکتیو شبکه چطور مشخص می شود؟

 با توجه به مسائل بیان شده شاید قیمت خدمات اکتیو شبکه یکی از سوالاتی باشد که برای شما پیش آمده باشد. در این حوزه باید گفت که خدمات Active شبکه بر اساس نوع نیاز شما ارائه می شود و هزینه ها بر اساس نوع پروژه تعیین می شود.

تجهیزات و خدمات دریافت شده توسط شما باید متناسب با سازمان یا محیطی باشد که شبکه قرار است بر اساس آن کار کند. از این روی بهتر است زمانی که قصد دارید یک شبکه راه اندازی کنید، برای دریافت تعرفه خدمات اکتیو شبکه با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بر اساس نوع نیاز شما، تعرفه ها اعلام شود.

باید در نظر داشته باشید که شبکه های کامپیوتری یکی از ملزومات مورد نیاز در سازمان ها، ادارات و غیره می باشد و شما می توانید با دریافت خدمات اکتیو شبکه برای راه اندازی و نگهداری شبکه استفاده داشته باشید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصولا چرا باید خدمات اکتیو شبکه را از رادین سیستم دریافت کنیم؟ ما در ادامه بیشتر در این زمینه با شما صحبت خواهیم داشت.

خدمات ‏Active‏ شبکه‏

رادین سیستم، بهترین انتخاب برای خدمات اکتیو شبکه

به طور کلی باید بدانید که خدمات اکتیو شبکه دارای اهمیت بسیار زیادی است و باید با دقت بالایی پیاده سازی شود. باید در نظر داشته باشید که تجربه یکی از مهم ترین نیازها در پیاده سازی شبکه ها به شمار می رود و در این خصوص می توانید از خدمات رادین سیستم استفاده داشته باشید.

 این شرکت با توجه به تجربه و تخصصی که دارد جوابگوی تمام نیازهای شما در حوزه خدمات اکتیو شبکه به شمار می رود.

تماس فوری به بالای صفحه بردن