دوریبن

دوربین مدار بسته در جاده مخصوص

دوربین مدار بسته در جاده مخصوص

 

جاده‌ی مخصوص کرج یا بزرگراه لشگری یکی از بزرگراه‌های تهران است که این شهر را به کرج متصل می‌نماید. این بزرگراه از میدان آزادی در تهران آغاز شده و تا کرج ادامه دارد. تعداد زیادی شرکت و کارخانه صنعتی از جمله شرکت ایران خودرو و سایپا و ارج و نمایندگی های رسمی بنز و پورشه در حاشیه این بزرگراه قرار دارند.

 

بزرگراه فتح یا جاده‌ی قدیم کرج یکی از بزرگراه‌های تهران است که جهت شرقی-غربی دارد. این بزرگراه ممکن است به اختصار جاده‌ی قدیم نیز خوانده شود.

بزرگراه فتح که در غرب تهران قرار دارد، قدیمی‌ترین راه مواصلاتی‌ تهران به کرج بوده است. مقر شرکت‌های قدیمی و بزرگی چون شرکت صنایع شیر ایران و شرکت کفش ملی در حاشیه‌ی این بزرگراه قرار دارند.

این بزرگراه که درازای آن ۲۱ کیلومتر و عرض آن ۶۵ متر می‌باشد، از میدان فتح در تقاطع جاده ساوه در شرق آغاز شده، در طول مسیر به ترتیب از میدان شیر پاستوریزه، پل کن، بلوار خلیج فارس، بزرگراه آزادگان، سه‌راه شهریار، بلوار ایران خودرو (پل ایران خودرو) و بلوار کرمان خودرو (پل کفش ملی) می‌گذرد و در انتها به جاده مخصوص کرج می‌پیوندد.

شهرها، شهرک‌ها و محله‌های نزدیک بزرگراه:

  • شهرقدس، کیلومتر ۲۰
  • شهرک دانش
  • خلیج فارس (شماره ۲)

 

دوربین مداربسته آنالوگ HD چیست؟

در مقالات دیگر توضیح دادیم که بزرگترین نقطه ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ، محدودیت کیفیت تصویر آنهاست. دوربین های آنالوگ نسل قدیم امکان دریافت تصویر را نهایتا تا کیفیت ۰٫۵ مگا پیکسل داشتند.
شرکت های تولید کننده این دوربین ها با مشاهده روند رشد بازار دوربین های تحت شبکه به این فکر افتادند که به نوعی با همین ساختار آنالوگ کیفیت تصویر دوربین را افزایش دهند. این ایده عمومی نهایتا منجر به تولید تکنولوژی های متفاوت آنالوگ HD شد که در حال حاضر بسیار محبوب شده اند.

دوربین مدار بسته آنالوگ HD با آنالوگ قدیمی چه تفاوتی دارد؟

دوربین های آنالوگ قدیمی یا تیوی لاینی با استانداردهای تلویزیونی قدیمی مثل PAL و NTSD کار می کردند. این استانداردها یک نقطه قوت بزرگ برای این دوربین ها بود چراکه به خاطر همخوانی دوربین با این استاندارد شما می توانستید دوربین مداربسته آنالوگ را مستقیما به تلویزیون وصل کنید و تصویر آن را ببینید (بدون نیاز به DVR). از طرف دیگر این استانداردها محدودیت های خاص خود را داشتند که اجازه افزایش کیفیت از حدی مشخص را نمی داد.
پس از مدتی و با معرفی روزولوشن های HD و بالاتر استفاده از استانداردهای آنالوگ قدیمی محدود شد و تطابق دوربین با این استانداردها دیگر مزیت بالایی نداشت. پس شرکت های تولید کننده دوربین به فکر تولید استانداردهای جدید آنالوگ با کیفیت بالاتر افتادند.

از طریق تغییر فرکانس خروجی، فشرده سازی تصویر پیش از ارسال و استفاده از سیستم های انتقال سیگنال چند لایه، توانستند استانداردهای جدیدی برای انتقال تصاویر ایجاد کنند که هر یک دارای مشخصات تا حدی متفاوت بود اما همه آنها میتوانستند کیفیت به مراتب بالاتری را انتقال دهند (حداقل ۱ مگا پیکسل).

سیستم های آنالوگ نسل جدید چه نقاط قوت و ضعفی دارند؟

نقاط قوت

اصلی ترین نقطه قوت این سیستم ها امکان انتقال تصویر با کیفیت های به مراتب بالاتر نسبت به سیستم های آنالوگ است. در ابتدا دسترسی به کیفیت تصویر ۲ مگا پیکسل در این سیستم ها صورت گرفت اما شرکت های تولید کننده هر روز به کیفیت تصاویر افزودند. به طوریکه امروزه سیستم های توربو HD با کیفیت ۴K یا ۸ مگاپیکسل نیز در بازار موجود است.
از طرف دیگر به واسطه سیستم چند لایه انتقال سیگنال، برخی سیستم های آنالوگ نسل جدید می توانند صدا و تصویر را به صورت همزمان منتقل کنند.
از دیگر خصوصیات مثبت این سیستم ها، تفاوت اندک قیمت آنها نسبت به دوربین های آنالوگ قدیمی است. در واقع قیمت این سیستم ها انقدر مناسب است که استفاده از سیستم های آنالوگ نسل جدید را کاملا غیر منطقی کرده.

دوربین مدار بسته در جاده مخصوص

نقاط ضعف  دوربین مدار بسته آنالوگ :

بزرگترین نقطه ضعف سیستم های آنالوگ نسل جدید در حال حاضر تطابق پایین آنها با هم است (که البته برخی شرکت ها در حال رفع این مشکل هستند.) این یعنی اگر یک دوربین را با یک تکنولوژی خاص به یک دستگاه ضبط با تکنولوژی دیگر متصل کنید هیچ تصویری دریافت نمی کنید. این موضوع ممکن است کمی شما را برای گسترش سیستم در آینده با مشکل روبه رو کند، البته احتمالا تا چند سال آینده راه حلی برای این مشکل ارائه خواهد شد.

آیا دوربین های آنالوگ نسل جدید جای دوربین های شبکه را میگیرند؟

در واقع نه، این دوربین ها تنها جلوی رشد سریع دوربین های شبکه در بازار را گرفتند. اما همچنان دوربین های تحت شبکه دارای مزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ هستند. بزرگترین نقطه قوت دوربین های آنالوگ همچنان سادگی و ارزان قیمت بودن آنهاست اما همچنان برای پروژه های بزرگ و تخصصی استفاده از دوربین های تحت شبکه اولویت دارد.

جهت خرید دوربین مدار بسته در جاده مخصوص

فروش دوربین مداربسته no name در جاده مخصوص :

دوربین-مداربسته-no-name,دوربین مداربسته no name,دوربین مداربسته no name چینی

دوربین های مداربسته no name یا بدون مارک بخش بزرگی از بازار ایران را تشکیل می دهند. در این مطلب کمی با این دوربین ها آشنا شده و در رابطه با خرید آنها اطلاعات به دست می آوریم.

معرفی دوربین های مداربسته no name

دوربین های مداربسته no name به صورت عمومی در کشور چین ساخته می شوند. دلیل وارد شدن این دوربین ها به این شکل کاربری خاص آنها در بازار دوربین مداربسته است.
دوربین های بدون برند از نظر کیفیت الزاما کیفیت کمی ندارند. بسیاری از برندهایی که در ایران از شهرت نسبی خاصی برخوردار شده اند در واقع دوربین های بدون برندی بوده اند که به سفارش شرکت وارد کننده خارج از ایران یا داخل ایران به نامی خاص برند گذاری شده اند. پس این دوربین ها می توانند هم رده بسیاری از برندهای داخلی دوربین مداربسته باشند.

دوربین مدار بسته در جاده مخصوص

مزیت استفاده از دوربین مدار بسته no name در چیست؟

مزیت اصلی استفاده از این دوربین ها هزینه های کمتر آنهاست. معمولا بازار دوربین های بدون نام یا no name کمتر درگیر رویه های هزینه بر مانند تبلیغات است پس این محصولات با قیمتی به مراتب کمتر به دست مشتری یا پخش کننده جزء می رسند.
البته در کنار این موضوع این دوربین ها معایبی هم دارند. دوربین های مداربسته No name عموما گارانتی مشخصی ندارند و فروشنده یا پخش کننده اصلی آنها را گارانتی می کند. این موضوع ممکن است کمی سر در گمی در مشتریان ایجاد کند. از طرف دیگر امکان استعلام قیمت این دوربین ها به سادگی فراهم نیست.

فروش دوربین های مداربسته  No name

ما به عنوان پخش کننده عمده دوربین مداربسته قسمتی از محصولات خود را به صورت دوربین های no name به فروش می رسانیم. طبیعتا تمامی این محصولات دارای گارانتی هستند اما با توجه به نیاز به این محصولات آنها به این صورت به فروش می رسند. در صورتی که مشتری خاصی نیاز به تعویض این دوربین ها به برندی خاص را داشته باشد می تواند پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان ما این کار را انجام دهد.
البته ما نمی توانیم در رابطه با فروش محصولات no name به نام کره ای یا تایوانی و یا با عنوان یک برند مشهور کمکی به مشتریان بکنیم.

دوربین مدار بسته در جاده مخصوص | فروش دوربین مدار بسته در جاده مخصوص | جاده مخصوص |
تماس فوری به بالای صفحه بردن