خدمات شبکه کامپیوتری

خدمات شبکه کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری را می توان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی میان کامپیوترها دانست که برای ارتباط میان چند کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید در نظر داشت که تمامی ویژگی های یک شبکه کامپیوتری در این خط خلاصه نشده و خدمات شبکه بسیار گسترده و متنوع است.

بسیاری از شرکت ها، سازمان ها، دفاتر اداری و همچنین شرکت های خصوصی برای ارتباط میان کامپیوترهای خود نیازمند استفاده از خدمات شبکه برای راه اندازی و پشتیبانی می باشند و ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا در خصوص بهترین مرجع ارائه این خدمات اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

شرکت خدمات شبکه

برون سپاری خدمات مربوط به شبکه های کامپیوتری می تواند یک راهکار خوب برای کاهش هزینه و زمان انجام کارها باشد و شما می توانید تمامی این خدمات را به صورت یکجا دریافت کنید.

نباید از یاد برد که شبکه های کامپیوتری نیازمند آن هستند که به صورت کاملا مستقل اداره شوند و تجربه و تخصص در خصوص مدیریت آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

با توجه به این مسئله، شرکت رادین سیستم نسبت به ارائه خدمات شبکه در محل اقدام کرده است و شما می توانید این خدمات را با کمترین هزینه و بیشترین بازده از این مرکز دریافت کنید. انواع خدمات شبکه در رادین سیستم عبارتند از:

خدمات شبکه در محل‏

با خدمات اکتیو شبکه بیشتر آشنا شوید!

از جمله خدماتی که از سوی رادین سیستم ارائه می شود و شما می توانید از آن استفاده کنید، خدمات شبکه به صورت اکتیو است.

به طور کلی این خدمات مربوط به پیکربندی های تجهیزاتی است که مورد استفاده در سوئیچ ها، فایروال ها و یا روتر ها می شود. نصب و راه اندازی سیستم های عامل که شامل ویندوز سرور و غیره می شود نیز در این مرحله و توسط کارشناسان باید انجام شود.

در ادامه نیز سرویس های مربوط به شبکه که شامل Domain، DHCP و غیره می شود نیز در این مرحله انجام خواهد گرفت.

شما می توانید با استفاده از خدمات اکتیو شبکه، اطمینان حاصل کنید که نرم افزارهای تحت شبکه مانند SQL Server و غیره نیز نصب و فعال سازی های لازم را داشته اند و از این روی استفاده از خدمات شبکه مورد نیاز شما خواهد بود.

پس از این که خدمات مربوط به پسیو شبکه را دریافت کردید، قطعا خدمات مربوط به اکتیو شبکه برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود و شما خواهید توانست شبکه خود را عملا وارد مدار کرده و از آن استفاده داشته باشید.

خدمات تخصصی شبکه

خدمات پسیو شبکه شامل چه مواردی است؟

زمانی که از خدمات پسیو شبکه صحبت می شود، در واقع ما به راه اندازی زیرساخت ها اشاره داریم. به طور کلی می توان گفت که در ابتدای دریافت خدمات پسیو شبکه، کارشناسان از محل بازدید به عمل می آورند و همچنین اطلاعات اولیه را در خصوص محیط به دست می آورند.

در مرحله بعدی، کارشناسان و تکنسین ها نسبت به طراحی مدل های زیرساختی اقدام می کنند و تمامی شرایط فیزیکی را در این طراحی در نظر می گیرند. سپس کابل کشی انجام می شود تا شبکه به صورت کامل پیاده سازی شود.

در ادامه مراحل مربوط به خدمات پسیو شبکه، تکنسین ها نسبت به کابل کشی ها و داکت کشی ها اقدام می کنند. استفاده از تجهیزات با مرغوبیت بالا می تواند از اهمیت بسیار زیادی در این مرحله برخوردار باشد. پس از این که کابل کشی انجام شود، دیگر تجهیزات مربوط به پسیو شبکه نصب می شود.

در آخرین مرحله نیز کاربران نسبت به تست سیگنال ها و برقراری ارتباط شبکه اقدام می کنند. این خدمات از سوی شرکت رادین سیستم به صورت حرفه ای انجام می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید.

خدمات تجهیزات شبکه

 خدمات تجهیزات شبکه در رادین سیستم

یکی از مهم ترین ویژگی ها و نکات مثبتی که در خصوص خدمات رادین سیستم می توان بیان کرد، آن است که این شرکت می تواند در تامین تجهیزات مربوط به شبکه و نصب و راه اندازی این تجهیزات نیز به شما کمک کرده و این تجهیزات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس شما قرار دهد.

از این روی باید در نظر داشته باشید که رادین سیستم یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما بوده و برای دریافت خدمات شبکه تهران می توانید با این شرکت همکاری داشته باشید.

شیکی از مهم ترین ویژگی های دیگری که باعث برتری این شرکت نسبت به سایر رقبا می شود، ارائه خدمات پشتیبانی به صورت بیست و چهار ساعته می باشد و شما عزیزان می توانید در لحظه از خدمات پشتیبانی شبکه استفاده داشته باشید.

ارائه خدمات شبکه سیسکو توسط رادین سیستم 

یکی از مهم ترین خدماتی که از سوی رادین سیستم در دسترس شماست و می توانید از آن استفاده داشته باشید، خدمات مربوط به شبکه هایی است که بر اساس سخت افزار سیسکو طراحی شده اند.

طراحی این سیستم ها و شبکه های قدرتمند نیز از سوی شرکت رادین سیستم ارائه شده و در دسترس شما می باشد. پس در صورتی که قصد دارید از خدمات شبکه سیسکو استفاده کنید، رادین سیستم می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. همچنین میتوانید خدمات طراحی شبکه بر اساس سیسکو را نیز به این شرکت بسپارید. این امر باعث می شود تا با اطمینان، بهترین شبکه ممکن را بر اساس نیاز خود داشته باشید. البته نباید از یاد برد که ارائه مشاوره در خصوص خدمات شبکه و امنیت باعث می شود تا شما بتوانید با دقت بسیار بیشتری نوع شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و همچنین خدمات شبکه و سرور رادین سیستم بسیار گسترده است تا تمامی شرکت ها بتوانند در اسرع وقت از خدمات این مرکز استفاده داشته باشند.

خدمات شبکه سیسکو

با توجه به گستردگی خدمات شبکه در رادین سیستم، تمامی کارهای مربوط به شبکه مورد نظر خود را به این تیم بسپارید. استفاده از خدمات برون سپاری در خصوص شبکه می تواند یک راهکار بسیار مناسب به شمار رود. با استفاده از این خدمات، در کوتاه ترین زمان ممکن به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید. تلفن تماس: ۰۲۱-۴۵۸۸

تعرفه خدمات شبکه 1400‏

قیمت خدمات شبکه کامپیوتری بر چه اساسی تعیین می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی قیمت ها بر اساس تعرفه خدمات شبکه ۱۴۰۰ محاسبه می گردد که این نرخ در رادین سیستم تفاوت بسیار اندکی نسبت به تعرفه خدمات شبکه ۹۹ دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از این شیوه در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در کوتاه ترین زمان خدمات بسیار مناسبی را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها در قرارداد خدمات شبکه ذکر شده و همچنین لیست خدمات شبکه ای که به شما ارائه می شود در این لیست وجود دارد تا بتوانید با خیال راحت از این خدمات استفاده داشته باشید. با توجه به تمامی این مسائل، قیمت ها زمانی مشخص می شود که شما تمامی اطلاعات لازم در خصوص شبکه مورد نیاز خود را ارائه کنید و همچنین مشخص کنید که کدام یک از خدمات را می خواهید دریافت کنید.

این کار باعث می شود تا بتوانید در اسرع زمان، قیمت را مشخص کرده و همچنین قراردادهای مربوط به طراحی و پشتیبانی را با رادین سیستم منعقد کنید. همانطور که در ابتدای بحث گفته شد، دریافت خدمات به صورت برون سپاری می تواند در هزینه های کلی شما نسبت به استخدام متخصص شبکه صرفه جویی بسیار زیادی داشته باشد.

شرکت خدمات شبکه های کامپیوتری‏

خدمات شبکه را به صورت حرفه ای و در کوتاه ترین زمان دریافت کنید. تلفن تماس: ۰۲۱-۴۵۸۸۵

چرا رادین سیستم ؟

انتخاب یک شرکت خوب که در حوزه خدمات مربوط به شبکه در حال فعالیت باشد به یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شرکت ها تبدیل شده است.

رادین سیستم می تواند به شما کمک کند تا خدمات زیرساخت شبکه را دریافت کنید و در عین حال شما را قادر می سازد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، شبکه خود را راه اندازی کنید. اما کارهای تخصصی شرکت رادین سیستم در این مرحله آغاز می شود و ما در تمامی مراحل راه اندازی شبکه و پشتیبانی از اتصال آن تا پشتیبانی و نگه داری با شما همراه هستیم.

 همین امر باعث می شود تا بسیاری از خدمات گیرندگان در کوتاه ترین زمان بتوانند شبکه داخلی خود را داشته باشند. باید در نظر داشت که ارائه این خدمات به صورت حرفه ای و در اسرع وقت باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها و سازمان ها، رادین سیستم را به عنوان انتخاب اصلی خود در امور شبکه بدانند و تمامی کارهای مربوط به شبکه خود را به این شرکت برون سپاری کنند.

تماس فوری به بالای صفحه بردن