پشتیبانی شبکه

 

پشتیبانی شبکه در شهر قدس :

فهرست مطالب صفحه

 

وابستگی سیستم‌ها به همدیگر و گسترش و ایجاد شبکه‌های کامپیوتری و پشتیبانی شبکه موجب شده است که مدیران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرین وضعیت تجهیزات شبکه برای بررسی کارکرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند و به موقع تصمیم‌گیری نمایند.پشتیبانی شبکه

با گسترش استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای در ادارات ، سازمانها و شرکت‌ها در کشور، لزوم استفاده از شبکه‌های کامپیوتری و نصب و راه اندازی شبکه – پشتیبانی سخت افزار – مشاوره انفورماتیک روز به روز افزایش می‌یابد.

شبکه‌های کامپیوتری علاوه بر اینکه در تسریع ارتباطات داده‌ای نقش بسیار مهمی بازی می‌کنند برای بسیاری از کاربردهای غیر داده‌ای نظیر Voice، Video نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

اما مسئله ای که در اینجا مطرح می شود این است که با توجه به وابستگی روز به روز بیشتر سازمانها به شبکه های رایانه ای چه کاری باید انجام داد تا این سیستم همواره در حال کار بوده و خللی در کار سازمان وارد نشود .

با این احوال لزوم داشتن تیم پشتیبانی و مدیریت شبکه در همه شرکتها و سازمانها امری لازم و ضروری می باشد .

right
right
no-repeat;left top;;
auto

triangle down
#fcfcfc
#ffffff

پشتیبانی چیست و چقدر اهمیت دارد؟

center
center
no-repeat;left top;;
auto
zoomIn

اگر تا کنون به فکر راه اندازی شبکه افتاده باشید و در مورد آن تحقیق کرده باشید حتما با مفهموم پشتیبانی نیز برخورد کرده اید. اکثر شرکت هایی که خدمات نصب و راه اندازی شبکه را انجام می دهند در کنار توضیحاتی که برایتان ارائه می دهند درمورد پشتیبانی شبکه هم اشاراتی می کنند که در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر و مفید شما را با نگهداری پشتیبانی شبکه و اهمیت آن آشنا کنیم . امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. با ما همراه باشید.

center
center
no-repeat;left top;;
auto

مفهوم پشتیبانی شبکه

center
center
no-repeat;left top;;
auto
zoomIn

پشیبانی شبکه بصورت کلی به معنی مراقبت و نگهداری و برطرف کردن مشکلاتی که ممکن است در شبکه کامپیوتری ایجاد شود و امروزه با توجه به رشد دنیای الکترونیک یک کارحساس، ضروری و تخصصی به شمار می رود.

پس از نصب و راه اندازی شبکه در صورتی که مسئله ای در عملکرد شبکه و یا تجهیزات کامپیوتری پیش بیاید، با بهرمندی از خدمات پشتیبانی شبکه شما با خیالی آسوده می توانید با این مشکل مقابله کنید.

زیرا بر اساس قرارداد نظارت دوره ای از عملکرد شبکه که با شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه داشته اید، این شرکت موظف است که در صورت ایجاد هر گونه اختلال و مشکلی در روند کاری شبکه آن را به سرعت و دقت بر طرف نماید.

center
center
no-repeat;left top;;
auto

اختلالات پشتیبانی شبکه :

center
center
no-repeat;left top;;
auto
zoomIn

مسائل و مشکلات نرم افزاری: این مشکلات گاهی شامل مشکلات نرم افزاری کامپیوتر های شبکه، سرور، نرم افزار های کلاینت و سیستم عامل می باشند که کارشناس پشتیبان شبکه دانش و مهارت کافی برای رفع این گونه مشکلات را خواهد داشت .

center
center
no-repeat;left top;;
auto

triangle down
#ffffff
#fcfcfc

پشتیبانی شبکه در شهر قدس :

center
center
no-repeat;left top;;
auto
zoomIn

مشکلات سخت افزاری شبکه و کامپیوتر ها:

 

مشکلاتی از قبیل اختلال در تجهیزات شبکه و سرور یا مشکلاتی مربوط به کامپیوتر های شبکه که ممکن است همه فعالیت یک شرکت یا سازمان را تحت الشعاع قرار دهد و گاها کل شبکه را از کار بیندازد. در این صورت پشتیبان شبکه به عیب یابی می پردازد و مشکل را پیدا و برطرف می کند

 

مشکلات زیر ساخت پشتیبانی :

 

منظور از زیر ساخت، کابل های شبکه ، ترانک شبکه، پچ پنل،کیستون ها، رک و .. می باشد که در این مواقع کارشناس پشتیبانی در ابتدا باید این زیر ساخت ها را بشناسد که بتواند مشکل را رفع نماید.

از همین رو یکی از نکات مهمی که در قرارداد پشتیبانی شبکه باید به آن دقت زیادی داشته باشید، سرعت و زمان شناسی در ارائه خدمات پشتیبانی شبکه است که باید به موقع انجام شود. یکی از بهترین شرکت هایی که در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه عملکرد بسیار خوبی دارد شرکت رادین کالا می باشد که در ادامه به بررسی خدمات این شرکت خواهیم پرداخت.

 

پشتیبانی شبکه :

 

د رادین سیتم اگر کارفرما لازم بداند شبکه به وسیله نرم افزار های مانیتورینگ در همه طول شبانه روز رصد می گردد تا به محض بروز مشکل احتمالی در اسرع وقت بررسی و حل شود که اختلال خاصی در عملکرد شبکه ایجاد نشود و این امر باعث می شود خطرات حملات نقوذگران به شبکه به حداقل برسد و به مرور از بین برود.

همچنین قابل ذکر است که احتمال دارد مشکلی در عملکرد شبکه پیش بیاید ولی مسئول شبکه (مشتری)در دسترس نباشد در این صورت نیز کارشناس شبکه رایان پشتیبان همه مشکلات و اختلالات را حتی وقتی مرکز تعطیل باشد بررسی و حل می نماید. و اگر سوالی در خصوص خدمات شبکه داشته باشید کارشناسان فنی رایان پشتیبان همیشه آماده پاسخ گویی به سوالات هستند.

center
center
no-repeat;left top;;
auto

تماس فوری به بالای صفحه بردن