نصب و راه اندازی ‏Virtualization

نصب و راه اندازی ‏Virtualization

مقدمه

حتما در مورد مجازی سازی ها اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار گرفته است. امروزه مجازی سازی یا Virtualization، از دسته کاربردی ترین راهکارها در دنیای شبکه محسوب می شود. در واقع مجازی سازی سبب می شود تا بتوانید شبکه ای پیشرفته و اصولی طراحی کنید. این سیستم به شما کمک می کند تا چندین سیستم عامل را به صورت همزمان روی یک سخت افزار پیاده سازی کنید. Virtualization امروزه در سطح سرور ها، برنامه ها، ایستگاه های کاری یا دسکتاپ ها و منابع ذخیره سازی نیز دیده می شود.

بیشتر بخوانید: مجازی سازی چیست؟

Virtualization

خدمات نصب و راه اندازی Virtualization در کرج

یکی از خدمات Virtualization مربوط به سرورها است که برای بسیاری از مناطق شهری مناسب خواهد بود. در این طرح سبب می شود از یک سری تکنیک های خاص استفاده شود تا سرور های فیزیکی به تعدادی سرور های مجازی کوچک تقسیم شوند. در نهایت چندین سیستم عامل به شکل همزمان روی یک سخت افزار واحد راه اندازی می شود. این پروسه به واسطه نرم افزار های مخصوص مجازی سازی ایجاد می شود.

نصب و راه اندازی Virtualization در جاده قدیم کرج روی سرور ها سبب شده تا کمبود سرور ها جبران شود. مثلاً فرض کنید نیاز به راه اندازی 100 سرویس در ماهدشت دارید. به این ترتیب به واسطه خدمات نصب و راه اندازی Virtualization در ماهدشت کرج می توانید به جای تهیه 100 سرور فیزیکی از 100 مورد ماشین مجازی یا Virtualization استفاده کنید. این روش سبب می شود تا هزینه خرید و نگهداری سرور ها کاهش یابد.

نصب و راه اندازی Virtualization در گرمدره برای مجازی سازی برنامه ها بسیار مورد تایید قرار گرفته است. یک سری برنامه های تحت شبکه که روی نسخه سیستم عامل نصب می شوند می بایست از نظر کاربرد شرایط خاص خود را داشته باشند. این سیستم سبب می شود که نرم افزارهای کلاینت-سروری به صورت کاملاً اصولی ارزیابی شوند. کاربرد این رویکرد برای شبکه های محلی بسیار دیده می شود.

در واقع وقتی سازمانی بخواهد در چندین شعبه از این نرم افزار استفاده نماید نیاز است که نسخه های مجزا تهیه شود. از سوی دیگر ارتباط بین شعب نیز به واسطه راهکارهای مختلف سنجیده شود. این نسخه ها نیز شامل تبادل اطلاعات می شود. این روند هزینه بر است و Virtualization جلوی هزینه ها را می گیرد.

خدمات مجازی سازی

نصب و راه اندازی Virtualization در شهرک صنعتی برای نرم افزارها

نصب و راه اندازی Virtualization در شهرک صنعتی سیمین دشت برای نرم افزارها این شرایط را فراهم می سازد که یک نسخه از نرم افزار روی یک سرور در دیتا سنتر مرکزی اجرا شود. به این ترتیب کاربران از راه دور و از طریق مرورگر می توانند با کامپیوتر در ارتباط باشند و همزمان از چندین نرم افزار استفاده کنند. به طور کلی نرم افزار مجازی سازی سبب می شود که شبیه سازی برای کاربران شبکه از راه دور به شکل درستی انجام بگیرد.

مزایای Virtualization نرم افزارها این است که کاربران دیگر نیاز به نصب نرم افزارها روی سیستم عامل های مختلف ندارند. داشتن پهنای باند کم از نرم افزار نصب شده روی سرور شرایط استفاده همگانی وجود دارد. این روند سبب شده تا نصب و راه اندازی Virtualization در شهرک صنعتی هفت جوی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

در واقع کاربران می توانند از منابع موجود در شبکه های محلی مثل پرینتر و اسکنر استفاده نمایند. قابلیت اجرای نرم افزار تحت ویندوز روی هر دستگاه مثل لینوکس و اندروید به صورتی است که دیگر نیاز به نرم افزارهای متنوع نباشد. یکپارچه شدن اطلاعات سازمان بدون وابستگی به مکان فیزیکی کاربران نیز می تواند از دیگر ویژگی های مثبت Virtualization محسوب شود.

مجازی سازی اصولی

نصب و راه اندازی Virtualization در شهرک صنعتی کوثر روی ایستگاه های کاری

مجازی سازی روی ایستگاه های کاری سبب می شود تا اطلاعات موجود روی هارد کامپیوتر شخصی هر کاربر قرار نگیرد در واقع اطلاعات روی یک حافظه در دیتاسنتر ذخیره می شود. به این ترتیب هر سخت افزاری به دیتاسنتر وصل می شوند.

زمانی که کاربر در حال کار روی سیستم عامل خود هستند همه پردازش ها و ذخیره سازی های اطلاعات روی سرور های مرکزی صورت می گیرد. زمانی که کاربر در حال کار روی سیستم عامل خود است می تواند پردازش ها و ذخیره سازی اطلاعات را روی سرورهای مرکزی انجام دهد. نصب و راه اندازی Virtualization در شهرک صنعتی پرند نیز با استقبال زیادی روبرو شده است.

نصب و راه اندازی Virtualization در تهران توسط مهندسان خبره

زمانی که مجازی سازی روی دسکتاپ صورت بگیرد استفاده از سخت افزار ارزان خواهد بود. مثلاً نصب و راه اندازی Virtualization در ورداورد توسط تیم رادین سیستم تدبیر افق سبب مدیریت متمرکز روی سیستم عامل و برنامه های کاربران شده است. در نهایت ایجاد آسان و سریع دسکتاپ برای کاربران جدید می تواند اثرگذار باشد. کنترل متمرکز کاربران برای دسترسی به یو اس بی سبب شده تا امنیت اطلاعات بیشتر شود.

سفارش نصب و راه اندازی Virtualization در شهرقدس به شما این امکان را می دهد تا همه امکانات در دیتاسنتر به سرورها اختصاص یابد. این روند به طور کلی برای سیستم برق اضطراری قابل اجرا است.

نرم افزارهای مجازی

نکات مهم خدمات مجازی سازی

برای Virtualization در ابتدا باید مشخص شود که مجازی سازی قرار است با چه محصولی صورت بگیرد. سرور مورد نظر یا برنامه ها نیز می بایست از نظر نوع ساپورت لازم را فراهم سازند. نوع سرورها بر اساس سیستم های مختلف سنجیده می شوند. این روند سبب می شود تا ماشین مجازی قدرت اجرایی خاص خود را داشته باشد. در بهترین شرایط بسیار مهم است که تیم مجازی سازی بتوانند سطح نیاز منطقه را بسنجند. مناطقی که نیاز کمتری به مجازی سازی دارند باید مشخص شوند.

نتیجه گیری

شما برای اجرای خدمات نصب و راه اندازی Virtualization می توانید با یک تماس ساده به مهندسان رادین سیستم تدبیر افق وصل شوید و سوالات خود را بپرسید. مشاوره های لازم نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در نهایت شرایط به شکلی است که بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین خدمات شبکه را انتخاب کنید.

خدمات نصب و راه اندازی مجازی سازی قطعاً نیاز به رعایت یک سری فاکتورهای مهم دارد که باید توسط این تیم مورد بررسی قرار دهید. ساختار اجرایی برای تیم رادین سیستم مشخص شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن