خدمات دوربین مدار بسته

خدمات دوربین مدار بسته

راهنمای استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در تهران و کرج.

یکی از راه های افزایش امنیت در مکان های مختلف استفاده از خدمات دوربین مدار بسته است. با توجه به نقش دوربین های مدار بسته در کاهش میزان جرم و تخلفات، در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی استفاده از این دوربین ها به یکی از مناسب ترین راه ها برای افزایش امنیت افراد و مکان ها با تاکید بر سیستم های نظارتی و مراقبتی تبدیل شده است.

در کنار این مسئله آمار نشان می دهد که استفاده از خدمات دوربین های مدار بسته در مکان های اداری و کاری باعث افزایش کیفیت و میزان کار کارمندان و کارکنان می شود.

تاریخچه خدمات دوربین های مدار بسته.

از دوربین های نظارتی برای اولین بار در سال 1942 در آلمان استفاده شده است. از سال 1960 بود که با استفاده دولت بریتانیا از این دوربین ها، به کاربردن آنها شکلی جهانی به خود گرفت. با وجود حملات تروریستی در سال های پایانی دهه 90 میلادی و اوایل سال 2000، طبیعتا نیاز به دوربین های مدار بسته بیشتر شد.

به همین دلیل استفاده از آن ها در مکان های مختلف شکل گسترده ای به خود گرفت. امروزه از این دوربین ها در مکان های گوناگونی مانند ادارات، بانک ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مکان های امنیتی، نظامی و غیره استفاده می شود.

خدمات دوربین مدار بسته در تهران

مزایای استفاده از خدمات دوربین مدار بسته.

  1. جمع آوری آرشیوهای تصویری.
  2. تحت نظر داشتن مکان ها، املاک، دارایی ها و…
  3. نظارت و مراقبت از نوزادان و کودکان.
  4. افزایش راندمان کار مفید کارمندان.
  5. پیشگیری از وقوع جرم و رصد سارقین و مجرمین.

استفاده  از خدمات دوربین مدار بسته در تهران و اماکن اداری و کاری.

استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در کرج و تهران به خصوص اماکن اداری نه تنها می تواند باعث محافظت از کارمندان شود. بلکه تحقیقات نشان می دهد که استفاده از این دوربین ها در مکان های اداری می تواند باعث افزایش چشمگیری در بهره وری و افزایش راندمان و کیفیت و میزان کار کارمندان و کارکنان شود.

همچنین نصب و استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی سیمین دشت و یا استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی هفت جوی باعث رعایت بیشتر هرگونه الزامات قانونی در بخش های مختلط محیط کاری توسط کارمندان می شود.

بزرگترین مزیت استفاده از دوربین های مدار بسته.

اصلی ترین و مهم ترین مزیتی که استفاده از خدمات دوربین مداربسته دارد و آن را برای محیط های گوناگون مناسب می کند. استفاده نیروهای پلیس -پلیس آگاهی- از این دوربین ها برای شناسایی و دستگیری متخلفان و یا دزدان است. زیرا این دوربین ها اطلاعات را ثبت و ضبط می کنند و می توان آن ها را به راحتی در دسترس ماموران پلیس آگاهی قرار داد. همین مسئله است که باعث شده این دوربین ها به مهم ترین راه برای جلوگیری از وقوع هرگونه جرم در مکان های حساس تبدیل شوند.

همچنین استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی کوثر و دیگر صنایع اطراف تهران باعث می شود که در صورت وقوع هر نوع سرقت شما بتوانید مدارک به درد بخور و محکمه پسند برای دستگیری مجرمان داشته باشید.

خدمات دوربین مدار بسته در منازل.

یکی از راه های داشتن زندگی راحت تر و امن تر استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در ورداورد و خانه ها و شهرک های صنعتی دیگر مانند سیمین دشت و شهرهای اطراف تهران مانند کرج، ماهدشت، و… است.

خدمات دوربین مدار بسته در شهر قدس

چند نکته پیش از استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در شهر قدس.

قوانین نصب دوربین های مدار بسته.

نصب دوربین های مدار بسته در مکان های عمومی جرم نیست. با این وجود نصب آن ها در محدوده های نظامی مانند نزدیکی پادگان ها جرم تلقی می شود. همچنین شما برای استفاده از خدمات دوربین مدار بسته در ماهدشت و یا هر کجای دیگری از ایران در فضاهای نیمه خصوصی و یا بسته مانند خانه و منزل و نصب آن در مکان های خصوصی مانند اتاق پرو نیاز به مجوز دارید. در صورت عدم دریافت مجوز این کار می تواند منجر به تعقیب قضایی شما شود.

زیرا در ماده 745 قانون مجازات کشورمان می خوانیم: هر کسی به وسیله سامانه های کامپیوتری و یا مخابراتی صوت، تصویر و یا فیلم خصوصی فردی را بدون رضایت او، جز در موارد قانونی، منتشر کند یا در دسترس افراد دیگر قرار دهد به حبس از 91 روز تا دو سال و یا جزای نقدی از 500 هزار تومان تا 4 میلیون تومان محکوم می شود.

خدمات دوربین مدار بسته مخفی.

نصب دوربین های مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی اشتباه بوده و از نظر قانونی نصب آن در مکان های عمومی نیاز به مجوز دارد. بهتر است حتما در صورت نصب دوربین مدار بسته با متن و یا برچسبی وجود دوربین های نظارتی را به دیگران اطلاع دهید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت و هزینه های خدمات دوربین مدار بسته.

خدمات دوربین مدار بسته در کرج

1.   تجهیزات جانبی مورد نیاز خدمات دوربین مدار بسته.

  • هارد دوربین.
  • تغذیه سوئیچینگ.
  • کابل کواکسیال / پاور.
  • فیش BNC.
  • فیش پاور.
  • کابل شبکه.
  • سوکت شبکه.
  • سوئیچ شبکه.
  • مانیتور و …

2.   نوع تکنولوژی دوربین های مدار بسته.

به شکل کلی دوربین های مدار بسته به دو دسته: سیستم های آنالوگ اچ دی و سیستم های تحت شبکه تقسیم بندی می شوند. دوربین  مدار بسته تحت شبکه با نام دوربین IP نیز شناخته می شوند. از نظر قیمت، خدمات دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی پرند و یا هر کجای دیگر در سیستم های آنالوگ اچی دی به مراتب کم تر از سیستم های تحت شبکه است.

3.   کیفیت دوربین.

کیفیت دوربین مدار بسته علاوه بر مسائلی مانند رزولوشن و غیره به نوع برند دوربین مدار بسته نیز بستگی دارند.

4.   ظرفیت و سرعت هارد.

هرچه ظرفیت هارد مورد استفاده شما بیشتر باشد و بتواند با سرعت بیشتری پردازش کند. قیمت خدمات دوربین مدار بسته در کرج بیشتر خواهد شد.

5.   متراژ مکان مورد نظر.

به شکل طبیعی هر چه مکان شما بزرگ تر باشد. خدمات دوربین مدار بسته در گرمدره هزینه بیشتری خواهد داشت. زیرا به عنوان مثال بزرگ تر شدن مکان مورد نظر باعث افزایش متراژ کابل ها و شاید حتی تغییر نوع آن ها با توجه به شرایط محیط خواهد شود.

6.   اُجرت خدمات دوربین مدار بسته.

اجرت نصب و خدمات دوربین مدار بسته در جاده قدیم کرج با توجه به عواملی مانند متراژ زمین، تعداد دوربین ها و مانیتورها و همچنین فاصله دوربین ها و غیره تعیین می شود.

تماس با کارشناسان رادین سیستم جهت اخذ خدمات دوربین مداربسته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن