نصب و راه اندازی ‏Wireless

نصب و راه اندازی ‏Wireless

در تکنولوژی خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless، اطلاعات و داده ها به کمک فناوری که در مهندسی برق و مخابرات به آن مدولاسیون یا سوار سازی می گویند.

به عنوان سیگنال بر روی یک فرکانس بالاتر سوار می شود و اطلاعات به کمک این روش از نقطه ای که مرکز ارسال سیگنال ها است. به شکل موج به گیرنده ها ارسال می شوند. تا این امواج در گیرنده ها دوباره به اطلاعات و داده ها مورد استفاده تبدیل شوند. به این کار دمدولاسیون یا استخراج کردن می گویند.

مزایای و معایب خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در تهران.

  • راه اندازی آسان.
  • عدم نیاز به کامل کشی.
  • امکان جابه جایی سیستم های متصل به شبکه.
  • اتصال راحت کلاینت ها و کاربران جدید.

بزرگ ترین عیب نصب و راه اندازی شبکه Wireless.

بزرگترین ضعف خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهر قدس، امکان هک شدن و نفوذ به این شبکه و به خطر افتادن داده ها و اطلاعات است. البته روش هایی برای افزایش امنیت شبکه وجود دارند.

روش های افزایش امنیت شبکه بی سیم.

  • انتقال و دریافت داده ها و اطلاعات به شکل رمز گذاری شده یا end to end Encryption.
  • احراز هویت کاربرانی که قصد اتصال به شبکه بی سیم را دارند.
  • استفاده از متد مک فیلترینگ (Mac Filtering).

متد مک فیلترینگ.

در این روش کاربر می تواند با توجه به آدرس مک دستگاه ها به سیستم های خاص و مورد نظر اجازه دسترسی به شبکه را بدهد. MAC Address یا به شکل کامل Media Access Control Address یک آدرس فیزیکی است که معمولا بر روی رام (ROM) ذخیره می شود.

  • رام (ROM) در واقع زیر مجموعه ای از رم (RAM) است. بر خلاف رم، حافظه رام غیر قابل تغییر است و اطلاعات استارت و بالا آمدن سیستم بر روی آن نوشته می شود. زیرا برخلاف رم پس از خاموشی سیستم، اطلاعات این حافظه پاک نمی شوند.

نصب و راه اندازی Wireless در تهران

4 روش نصب و راه اندازی شبکه Wireless.

راه اندازی و خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهرک صنعتی سیمین دشت به اشکال گوناگونی انجام می شود. 4 روش راه اندازی شبکه عبارت اند از:

  • Outdoor Wireless یا شبکه بی سیم خارجی.
  • Indoor wireless یا شبکه بی سیم داخلی.
  • PTP یا نقطه به نقطه.
  • PTMP یا یک نقطه به چند نقطه.

1. خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهرک صنعتی هفت جوی به شکل Outdoor Wireless یا شبکه بی سیم خارجی.

این روش راه اندازی وایرلس معمولا برای ارسال و دریافت اطلاعات بین دو مکان خارجی که در فاصله دور از هم قرار دارند استفاده می شود. سیستم های به کار رفته در خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهرک صنعتی کوثر به شکل بی سیم خارجی به گونه ای است که بتواند در مقابل شرایط فصلی و جوی تغییرپذیر محیط، مقاومت کافی از خود نشان دهند.

  • هدف از راه اندازی شبکه های بی سیم خارجی معمولا برقراری ارتباط بین چند ساختمان مختلف است. در این روش باید دو آنتن را به گونه ای راه اندازی کرد که به یکدیگر دید مستقیم داشته باشند. پس از راه اندازی، آنتن با یک کابل به سوئیچ مرکزی شبکه متصل می شود.

2. خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در ماهدشت به شکل Outdoor Wireless یا شبکه بی سیم داخلی.

در خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهرک صنعتی پرند به روش شبکه بی سیم داخلی، شبکه در یک محیط داخلی مانند ساختمان نصب می شود و تجهیزات مورد نیاز آن بر این اساس تعیین می شوند. به عنوان مثال برای برقراری اتصال شبکه بی سیم داخلی از آنتن های وایرلس مخصوص محیط داخلی استفاده می شود. مانند روش قبلی در این روش نیز آنتن با کابل به سوئیچ مرکزی شبکه به شکل مستقیم متصل می شود.

نصب و راه اندازی Wireless در کرج

  • معمولا برای استفاده نکردن از برق، آن نوع آنتن ها را برای راه اندازی Indoor wireless به کار می برند که POE را پوشش دهند. POE یا Power Over Ethernet مکانیزمی است که به شما امکان می دهد تا برق تجهیزات را از طریق سوئیچ POE تامین کنید. استفاده از این روش باعث تمیز درآمدن کار و عدم نیاز به برق در نزدیکی های محل اتصال می شود.

3. خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در گرمدره به شکل PTP یا نقطه به نقطه.

یک روش اتصال بی سیم، اتصال اینترنت PTP یا Point to point است. اتصال نقطه به نقطه یک روش انتقال داده و اطلاعات به شکل خصوصی و ایمن بین دو یا چند نقطه است. به شکل ساده تر می توان گفت در خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در در جاده قدیم کرج به روش نقطه به نقطه، دو نقطه به کمک ادوات وایرلس به هم دیگر متصل می شوند.

می توان گفت این روش به دلیل مزایای بسیاری که دارد. به شکلی جایگزین سامانه اتوماسیون ECE در سازمان ها و ادارات مختلف شده است. از مهم ترین مزایای این روش اتصال بی سیم، می توان به امکان اطلاع رسانی به شکل گستره، تبلیغ کردن و ایجاد یک جامعه مجازی اشاره کرد.

  • در روش راه اندازی وایرلس به شکل PTP یا نقطه به نقطه هر کاربری می تواند در هر کجا که باشد با ورود نام کاربری و رمز عبور به راحتی به شبکه متصل شود.

4. خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در ورداورد به شکل PTMP یا یک نقطه به چند نقطه.

 نصب و راه اندازی Wireless در شهرقدس.

خدمات شبکه: نصب و راه اندازی Wireless در شهرقدس به شکل PTMP یا point to multi point روشی از اتصال بی سیم است که در آن چند سیستم را از یک Access Point مانند شبکه مخابرات به یکدیگر متصل می کنند. Access Point یک نقطه مرکزی است که به مانند سوئیچ عمل کرده و باعث تبادل داده ها می شود. در این روش با داشتن یک سیستم مادر می توان به سیستم های دیگر سرویس دهی و از آن ها پشتیبانی کرد.

  • البته روش اتصال وایرلس point to multi point انواع دیگری نیز دارد. آنچه به شکل کلی توضیح داده شد. روشی است که بیشتر بانک ها و موسسات معمولا از آن استفاده می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن