خدمات شبکه در شهر قدس

خدمات شبکه در شهر قدس

خدمات شبکه در شهر قدس در واقع فعالیت هایی می باشد که در آن برای استفاده از زیرساخت های فناوری اطلاعات از نرم افزار ها و سخت افزار های متفاوتی استفاده می گردد. شبکه های کامپیوتری امروزه در هر نوع کسب و کار و فعالیتی مورد استفاده قرار می گیرند. از همین رو آشنایی با خدمات شبکه و حفظ امنیت شبکه ها دارای اهمیت بالایی می باشد.

خدمات شبکه این امکان را فراهم می آورد تا کاربران خود را یکپارچه نموده و خدمات خاصی به آنها ارائه دهید.

آشنایی با خدمات شبکه رادین سیستم در شهر قدس:

امروزه می توان به جرات بیان نمود که در هر سازمان و کسب و کاری از کامپیوتر استفاده می شود. کامپیوتر ها یک بخش کوچک از شبکه ارتباطاتی آنلاین می باشند. منظور از خدمات شبکه در واقع نصب، راه اندازی و نگهداری از اینگونه کامپیوتر ها و واحد های پردازشی می باشد.

باید در نظر داشت که در حال حاضر انواع متفاوتی از شبکه ها وجود دارند که پیاده سازی آنها نیز به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. با توجه به اینکه حجم اطلاعات رد و بدل شده در حال حاضر بسیار زیاد است لذا پیاده سازی شبکه ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

خدمات شبکه در شهر قدس

معرفی خدمات شبکه در شهر قدس

خدمات شبکه در شهر قدس خود دارای بخش های متفاوتی می باشد که در زیر به مهمترین قسمت ها اشاره شده است:

طراحی انواع شبکه ها:

از آنجا که کامپیوتر های متفاوتی هم اکنون وجود دارند و کاربرد آنها نیز بسیار متفاوت و گوناگون می باشد از همین رو برای راه اندازی یک شبکه نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید بر اساس آن تجهیزات مناسب فعالیت خود را تهیه نمایید. در واقع این بخش از خدمات شبکه در شهر قدس، کمک می نماید تا صاحبان مشاغل دچار سردرگمی نشوند.

نصب و راه اندازی نمودن انواع سخت افزار ها:

قسمت دیگر از خدمات شبکه به نصب و راه اندازی سخت افزار های مورد استفاده در شبکه ها خلاصه می شود. بسیاری از افراد حرفه ای به این بخش، خدمات پسیو شبکه نیز می گویند. در این دسته مواردی چون کابل کشی شبکه، راه اندازی سیستم های کنترلی، راه اندازی سرور، بکاپ گیری، راه اندازی voip و مواردی از این قبیل قرار می گیرند.

راه اندازی نرم افزار ها:

یکی دیگر از خدمات شبکه در شهر قدس به راه اندازی نرم افزار های کامپیوتری مربوط می شود. در این بخش تکنسین ها وظیفه دارند تا ویندوز سرور ها را نصب و پیکربندی نمایند. همچنین انجام تنظیمات مربوط به روتر و سوییچ نیز در این دسته قرار می گیرد. البته خاطرنشان می شود، فعالیت هایی مانند مانیتورینگ شبکه، بکاپ گیری، نصب فایروال ها و … نیز در حیطه فعالیت های تکنسین های این بخش قرار می گیرند.

خدمات شبکه در قلعه حسن خان - شهرقدس

بررسی خدمات شبکه در شهر قدس

پشتیبانی نمودن:

پس از آنکه یک شبکه کامپیوتری راه اندازی گردید، نوبت به آن است که به صورت مداوم بررسی گردد و در صورت رویت خطا، سریعا برطرف شود. در یک شبکه امکان خرابی احتمالی وجود دارد که برای کم نمودن هزینه های مربوط به رفع خطا، تکنسین های مربوطه به صورت 24 ساعت شبکه را از جهات مختلف بررسی و مانیتور می نمایند.

آشنایی با چک لیست های مورد استفاده در خدمات شبکه در شهر قدس:

وقتی صحبت از خدمات شبکه در شهر قدس می شود، لازم است تا بدانید تکنسین های شبکه در روند کاری خود چه چک لیست هایی دارند. از همین رو فعالیت آنها را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

  • پشتیبانی نمودن از انواع سخت افزارهای شبکه همانند سرور ها، کامپیوترها، شبکه های وای فای، مودم، روتر و …
  • ارائه انواع مشاوره ها برای خرید تجهیزات مورد نیاز
  • افزایش سرعت تبادل اطلاعات و رفع کندی های احتمالی در کامپیوتر ها و سرور ها
  • بالا بردن امنیت شبکه
  • تعمیر و اصلاح زیرساخت های ارتباطی
  • رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات مورد استفاده در شبکه
  • و …

به صورت کلی می توان بیان داشت که تکنسین های شبکه موظف هستند تا از شبکه های کامپیوتری مراقبت و نگهداری نمایند. نوع فعالیت این افراد نیز می تواند به صورت ریموت، تلفنی یا حضوری باشد.

بیشتر بخوانید: خدمات شبکه در شهرک صنعتی صفادشت

انواع خدمات شبکه در شهر قدس

آشنایی با انواع خدمات شبکه:

به صورت کلی خدمات شبکه به دو دسته خدمات پسیو و خدمات اکتیو تقسیم بندی می شوند. در خدمات پسیو فعالیت های سخت افزاری نظیر کابل کشی، فاکتور های افزایش سرعت و راه اندازی تجهیزات مورد نیاز مد نظر قرار می گیرد. همچنین باید در نظر داشته باشید که طراحی و نقشه کشی شبکه ها نیز به این دسته مربوط می باشد. برای آشنایی با تجهیزات پسیو شبکه می توانید اینجا را کلیک نمایید.

در بحث خدمات اکتیو شبکه، تنظیمات و کانفیگ اعمال شده روی سخت افزار مد نظر می باشد. مواردی چون نصب اکتیو دایرکتوری ها، نصب ویندوز، نصب فایروال، کانفیگ روتر و مواردی از این قبیل، در دسته خدمات اکتیو شبکه قرار می گیرند. از جمله تجهیزات اکتیو شبکه نیز می توان به مواردی چون کارت شبکه، سرور، مبدل فیبر نوری، فایروال و .. اشاره نمود.

چرا باید از خدمات شبکه در شهر قدس استفاده نماییم؟

امروزه سازمان ها و شرکت های بسیاری به دنبال استفاده از خدمات شبکه در شهر قدس می باشند. استفاده از این خدمات می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • امنیت شبکه را افزایش می دهد. لذا احتمال نفوذ هکر ها، باج افزار ها، ویروس ها و … به شدت کاهش می یابد.
  • آپتایم شبکه بالا خواهد بود و شبکه می تواند به صورت مداوم پاسخگو باشد.
  • هزینه راه اندازی و اجرای عملیات به شدت کاهش می یابد.
  • نگهداری و پشتیبانی نمودن از تجهیزات مورد استفاده در شبکه بسیار آسان خواهد شد.

با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شد، خدمات شبکه این امکان را برای شما فراهم می آورد تا سخت افزار ها و نرم افزار های مورد نیاز برای راه اندازی یک شبکه را بشناسید و آنها را گردآوری نمایید تا یک شبکه مناسب و کارآمد داشته باشید. باید در نظر داشت که تمام شرکت ها و سازمان هایی که دارای خدمات کامپیوتری هستند باید از خدمات شبکه بهره ببرند.

رادین سیستم بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی خدمات شبکه در شهر قدس به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات اکتیو و پسیو شبکه، نصب، راه اندازی و نگه داری شبکه، به کلیه مشترکین به خصوص در استان تهران، کرج و شهرقدس می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن