فروش دوربین مداربسته در شهرقدس

فروش دوربین مداربسته در شهرقدس

فروش دوربین مداربسته در شهرقدس بسیار زیاد می باشد زیرا امروزه اغلب کارخانه ها، ادارات و … برای حفظ امنیت نیاز به دوربین هایی دارند که اطلاعات را به صورت مداوم ضبط نمایند. اما برای خرید و فروش این دوربین ها چالش های زیادی وجود دارد. از همین رو در ادامه تلاش شده است تا نکات مهم موجود در خصوص خرید و فروش دوربین مداربسته بیان شود.

خرید و فروش دوربین مداربسته در شهرقدس:

اگر قصد خرید یک دوربین مداربسته خوب را دارید، لازم است تا ابتدا یک فروشگاه معتبر انتخاب نموده و سپس اقدام به خرید نمونه مناسب کنید. اما برای گزینش دوربین خوب و حرفه ای باید با یک سری نکات آشنا باشید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

محدوده دید دوربین مداربسته باید مشخص شود:

در زمان خرید و فروش دوربین مداربسته در شهرقدس، اولین نکته ای که می بایست حتما مد نظر قرار داده شود، محدوده دید دوربین است. به صورت کلی تمام دوربین ها برای نظارت و ضبط تصاویر به بازار عرضه می شوند اما محدوده ای که می توانند پوشش دهند، متفاوت است. در برخی از دوربین ها شما قادر خواهید بود تا زاویه دید را نیز تغییر دهید. از همین رو گزینه هایی که بین 60 تا 180 درجه می چرخند کاربردی تر هستند.

به لنز دوربین مداربسته خود دقت داشته باشید:

یکی از موارد مهم به عنوان راهنمای خرید و فروش دوربین مداربسته در شهرقدس، توجه به نوع لنز دوربین است. لنز ها را می توان در سه دسته ثابت، متغیر و زوم طبقه بندی نمود. اگر نیاز نباشد که زاویه دید خود را تغییر دهید، می توانید از لنز های ثابت بهره ببرید. در غیر این صورت باید از سایر لنزها استفاده کنید. لازم به ذکر است که با لنزهای زوم می توانند کیفیت زوم بهتری را در اختیار داشته باشید.

خرید و فروش دوربین مداربسته در شهرقدس

به برند دوربین مداربسته توجه نمایید:

قطعا با کمی جستجو در بازار برندهای مختلفی را مشاهده می نمایید که انواع دوربین های مداربسته را ارائه می دهند. از همین رو در زمان خرید یا باید دانش لازم را داشته باشید یا از افراد حرفه ای کمک بگیرید که در این حوزه فعالیت می نمایند. با این توضیح باید در نظر داشته باشید، اشخاصی که در حیطه خدمات شبکه فعالیت می نمایند، می توانند به شما مشاوره بدهند.

آشنایی با انواع دوربین های مداربسته:

انواع دوربین مداربسته که در بازار وجود دارند یا از نوع آنالوگ و یا از نوع HD هستند. اگر کیفیت تصاویری که ضبط می نمایید برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم تا از نمونه های hd بهره ببرید. در غیر این صورت می توانید از دوربین های آنالوگ استفاده نمایید که قیمت مقرون به صرفه تری دارند. البته امروزه دوربین های مداربسته دیگری چون دوربین های تحت شبکه نیز وجود دارند که دارای قیمت بالایی هستند.

چرا امروزه از دوربین مداربسته استفاده می شود؟

خرید و فروش دوربین مداربسته در شهرقدس در حال حاضر بسیار زیاد است. از آنجا که این دوربین ها برای حفظ امنیت گزینه ای خوب و کارآمدی می باشند از همین رو می توان به کمک آنها از هرگونه سواستفاده جلوگیری نمود. اغلب دوربین های مذکور را در مقابل پنجره های رو به خیابان یا در جلوی درب های پر رفت و آمد نصب می نمایند. در این صورت شما می توانید بررسی نمایید که چه اشخاصی به ساختمان ها وارد یا از آنان خارج می شوند.

دوربین مداربسته در شهرقدس

فروش دوربین مداربسته در شهرقدس و نکات آن

برای نصب دوربین های مداربسته لازم است تا به فضای نصب دقت داشته باشید:

برای استفاده از دوربین مداربسته مهم است تا حتما به محیط خود نیز دقت نمود. از همین رو در نظر داشتن موارد زیر توصیه می شود:

  • در زمان نصب دوربین مداربسته توجه نمایید که هیچ نقطه کوری وجود نداشته باشد و ورودی ها و خروجی ها به خوبی قابل رویت باشند.
  • تمام دوربین های مداربسته نیاز به یک تامین کننده انرژی دارند. از همین رو باید به یک باتری مجهز باشند. البته انواع زیادی نیز با برق کار می کنند. لذا باید در فضایی نصب شوند که دسترسی به برق وجود داشته باشد.
  • در فضایی که قرار است دوربین در آن نصب شود، لازم است تا امکان کابل کشی وجود داشته باشد و زیبایی محیط بهم نخورد.
  • در نظر داشته باشد که در برخی حالات جهت پوشش کل محیط نیاز است تا از چند دوربین استفاده نمایید. در این وضعیت اغلب از دوربین های آنالوگ استفاده می شود، زیرا قیمت آنها کمتر بوده و مقرون به صرفه می باشند.

دوربین های مداربسته تحت شبکه:

برخی از انواع دوربین مداربسته، تحت شبکه می باشند. به این دوربین ها دوربین های IP نیز می گویند. از این نوع دوربین ها برای ذخیره نمودن اطلاعات و تصاویر NVR استفاده می شود. برای اینکه بتوان از این موارد بهره برد؛ نیاز است تا شبکه کابل کشی درستی داشته باشد.

دوربین های فوق، دوربین های هوشمندی هستند که قادر می باشند تصاویری با کیفیت ثبت نمایند. البته چون قیمت آنها زیاد است، مشتریان کمی به سراغ آنان می روند. اما اگر اطلاعات برایتان از ارزش بالایی برخوردار می باشد، نیاز است تا از دوربین های فوق بهره ببرید. گاها دوربین های مداربسته را بر اساس نوع بدنه آنان دسته بندی می نمایند. لذا دوربین های DOME،BULLET  و BOX برخی از موارد پرکاربرد می باشند.

دوربین مداربسته تحت شبکه در شهرقدس

 دوربین های باکس جزو دوربین های صنعتی هستند و به شکل مکعبی می باشند. دوربین های بولت اغلب استوانه ای بوده و از آنها در محیط های بیرونی استفاده می شود. دوربین های دام نیز به شکل گنبد هستند و اغلب روی سقف نصب می شوند. شما می توانید در محیط های داخلی نیز از این دوربین ها بهره ببرید. جنس بدنه آنها نیز اغلب از پلاستیک است تا وزن زیادی نداشته باشند. امروزه از این دوربین ها در خانه ها، ادارات، مغازه ها و … استفاده می شود.

به صورت کلی برای راه اندازی اینگونه دوربین ها نیاز است تا حتما با افراد حرفه ای و کاربلد مشورت نمایید. لذا اگر مایلید تا دانش خود را در این حوزه افزایش دهید، می توانید به رادین سیستم رجوع نمایید.

فروش اینترنتی بهترین دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی از برند های مطرح دنیا با بهترین قیمت، همراه با خدمات نصب و راه اندازی در شهرقدس

امنیت منازل و محل کار خود را به ما بسپارید. امنیت شما تعهد ماست..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن