بهترین برند کابل فیبر نوری

بهترین برند کابل فیبر نوری

یکی از برترین تکنولوژی‌ها در زمینه تولید کابل، فیبر نوری است. کابل‌های فیبر نوری توانسته‌اند تحول گسترده‌ای را در دنیای ارتباطات به وجود بیاورند. بسیاری از افراد به دنبال یک جایگزین مناسب برای کابل‌های مسی هستند تا از این طریق بتوانند هزینه‌های مربوطه را کاهش دهند و همچنین از سرعت بیشتری نیز برخوردار باشند.

از این رو کابل فیبر نوری بهترین گزینه‌ای به حساب می‌آید که می‌توانید از آن استقبال کنید. برای اینکه شاهد بهترین عملکرد از این محصولات باشید، قصد داریم تا در این مطلب بهترین برند کابل فیبر نوری را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتها دنبال‌کننده ما باشید.

بهترین برند کابل فیبر نوری کدام است؟

برندهای تولیدکننده کابل فیبر نوری باید از بهترین مواد اولیه بهره ببرند. این تولیدکنندگان از شیشه و پلاستیک استفاده کرده و آن‌ها را به یک تار شفاف با قطر بسیار کم تبدیل می‌کنند. در ساخت تارها باید یک پروسه استاندارد پشت سر گذاشته شود.

کابل فیبر نوری

تنها برندهایی که زبانزد هستند می‌توانند تمامی این استانداردها را رعایت کنند. در ادامه چند نمونه‌ از این برندها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید از این طریق بهترین خرید را برای خودتان رقم بزنید.

برند Corning Company

اولین و بهترین برندی که قصد معرفی آن را داریم، Corning Company است. این برند ملیتی آمریکایی دارد و توانسته نام خود را در بین بهترین تولیدکنندگان کابل فیبر نوری به ثبت برساند. این برند که در نیویورک آمریکا واقع شده، بیشتر از 40 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. در حال حاضر این برند 3.16 درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است؛ به همین علت می‌توانیم اینطور بیان کنیم که جایگاه این برند در زمینه تکنولوژی‌های ارتباطی بسیار چشمگیر است.

برند UFC

یکی از برندهای چینی که توانسته عنوان بهترین برند کابل فیبر نوری را به خود اختصاص دهد، برند UFC است. این شرکت از سال 1992 آغاز به کار کرده است. همچنین این برند توانسته محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به پریفرم، تار و کابل نوری اشاره داشته باشیم. بازار مصرفی که این برند تحت پوشش خود در آورده، 7.12 درصد بوده که سهم بسیار فوق‌العاده‌ای است.

برند Furukawa Electric Group

سومین برندی که قصد معرفی آن را داریم، Furukawa Electric Group است. این برند اصلیتی ژاپنی داشته و تا به امروز توانسته کابل‌های فیبر نوری بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه کند؛ به گونه‌ای که امروزه 1.11 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارد. البته لازم به ذکر است که این برند ژاپنی در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تولید تجهیزات معدن اشاره کنیم.

کابل‌های فیبر نوری

برند HengTong Optic-Electric Company؛ بهترین برند کابل فیبر نوری

کمپانی HengTong Optic-Electric که به اختصار HTGD نیز نامیده می‌شود، توانسته نام خود را در بین یکی از قوی‌ترین برندهای تولیدکننده فیبر نوری به ثبت برساند. اصلیت این کمپانی چینی بوده و سهم آن در عرضه محصولات 3.9 درصد است.

برند Nexans Company

نگزنس را می‌توانیم در بین برترین تولیدکنندگان کابل فیبر نوری جای دهیم. سابقه این برند نیز بسیار زیاد بوده و توانسته محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کند. هر چند تاسیس این برند به سال 1898 بر می‌گردد ولی استارت رسمی تولید کابل در سال 1912 زده شد. محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند شامل دو دسته هستند:

  • محصولات مسی
  • محصولات فیبر نوری

از انواع محصولات این برند می‌توانیم به پچ کورد شبکه ، کیستون شبکه، انواع پچ پنل، انواع کابل‌های شبکه و تجهیزات فیبر نوری اشاره کنیم؛ پس اگر به دنبال بهترین برند کابل فیبر نوری هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استقبال همین گزینه است.

برند Fiberhome Company

برندهای تولیدکننده فیبر نوری تنها به همین موارد ختم نشده و شامل گزینه‌های دیگری نیز می‌شوند. Fiberhome Company نمونه‌ای از این موارد به حساب می‌آید. فایبر هوم نیز از دیگر برندهای چینی به شمار می‌رود. سهم این برند در بازار 9.6 درصد است که در مقایسه با سایر برندها سهم بیشتری را دارد. البته لازم به ذکر است که این برند در جایگاه دوم بازار مصرف قرار گرفته شده است.

بهترین کابل فیبر نوری

برند Futong Company

رده بعدی بهترین برند کابل فیبر نوری در اختیار Futong Company است. شرکت‌های مختلفی در چین قرار دارند که این برند در جایگاه 500 جای گرفته است. تعداد کارخانه‌هایی که برای این برند هستند، به 30 عدد می‌رسند. همچنین تعداد پرسنل نیز 12200 عدد است. لازم به ذکر است که این برند در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد که از جمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تولید تار
  • تولید کابل و فیبر نوری
  • ساخت کابل ابر رسانای درجه حرارت بالا
  • تجهیزات پهنای باند

همچنین سهم این مجموعه در بازار 8.7 درصد است.

برندهای دیگر

لازم به ذکر است برندهای دیگری نیز در حوزه کابل فیبر نوری فعالیت دارند و هر کدام سهم مخصوصی از بازار مصرف را تحت پوشش خود در آورده‌اند. از جمله این برندها می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره داشته باشیم:

باید بگوییم در بین تمامی برندهایی که در این مطلب ذکر کردیم، Prysmian Group بیشترین بازار مصرف را با سهم 9.7 درصد در اختیار دارد.

خرید بهترین کابل‌های فیبر نوری

تهیه بهترین کابل‌های فیبر نوری

اگر به دنبال خرید بهترین برند کابل فیبر نوری هستید، باید مجموعه مورد نظر را انتخاب کنید. شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی وجود دارند که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به شرکت رادین سیستم اشاره داشته باشیم. محصولات وارداتی توسط این برند دارای بهترین کیفیت هستند و شما می‌توانید بهترین عملکرد را از آن‌ها مشاهده کنید. اگر هر گونه سوالی در رابطه با برندهای تولیدکننده دارید، کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی هستند.

خرید بهترین کابل فیبر نوری

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی بهترین برند کابل فیبر نوری بپردازیم. برندهای مختلفی وجود دارند که تولیدکننده انواع کابل‌های فیبر نوری هستند. هر کدام از این برندهای برتر بر اساس کیفیت و تقاضا، سهم مختلفی از بازار مصرف را در دست دارند. از آنجایی که در دنیای تکنولوژی و ارتباطات اهمیت کابل‌های فیبر نوری بسیار بالا است، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما درباره برند مربوطه تحقیق کنید. بدون شک موارد ذکر شده می‌توانند تا حدودی رضایت شما را برآورده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس فوری به بالای صفحه بردن